Bestelproces bij Rottner

Bestelproces bij Rottner

Persoonlijk advies

Blader eenvoudig door ons assortiment en vind de juiste kluis, wapenkast, sleutelkluis of brievenbus voor u.

Heeft u toch behoefte aan persoonlijk advies of heeft u nog vragen over uw beveiligingsproduct? Onze medewerkers helpen u graag verder via telefoon, e-mail of online chat. Aarzel niet om contact met ons op te nemen!

Kies een verzendmethode

Binnen Nederland en Belgie levert Rottner Tresor in principe alle producten gratis tot aan de stoeprand. 

Tegen bijbetaling/extra kosten kunt u gebruik maken van onze installatieservice. Bij deze service wordt de kluis op de gewenste plek geplaatst en verankerd. Afspraak in overleg per email:info@rottner-tresor.nl.

Meer gedetailleerde informatie vindt u onder de leveringsinformatie.

Veilige betaling

Betaal gemakkelijk en veilig met een van onze verschillende betalingsproviders. Ontvang 2% korting bij bankoverschrijving/vooruitbetaling.

MastercardVisa Mollie   Bancontact

Wij verzekeren u dat uw gegevens zorgvuldig worden behandeld.

Zakelijk bestellen zonder BTW (België)

Bent u zakelijk klant vanuit België? Stuur een email met uw bestelling en uw geldige btw-identificatienummer naar: info@rottner-tresor.nl.
U ontvangt dan van ons een factuur vooraf ZONDER BTW. Na uw betaling wordt uw order verwerkt.

 

Snelle verwerking

Na een succesvolle bestelling & ontvangst van de betaling zal ons team ervoor zorgen dat uw bestelling zo snel mogelijk wordt verwerkt en afgeleverd.

Snelle bezorging

Dankzij onze jarenlange partners met GLS & Schenker en Dacsher kunnen onze goederen in de kortst mogelijke tijd worden geleverd. 

Onze levertijd voor voorraadartikelen is 3-5 werkdagen bij levering aan de stoeprand.

We raden u aan om het pakket direct na levering te controleren op beschadigingen! Indien er beschadigingen zichtbaar zijn, gelieve dit gelijk aan ons doorgeven.

Factuur

U ontvangt de factuur tegelijk met de levering. Dit zit bij het pakket inbegrepen of per mail.